Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
- ManMat dla KONI(48)
- DLA CZŁOWIEKA(122)
- PSIE AKTYWNOŚCI(433)
- PORY ROKU(318)
- DLA PSA(1635)
- GÓRY / NAMIOT / BIWAK z psem(61)
- TRENING / SZKOLENIE(78)
- PREZENT(92)
- SUPER PROMOCJE !!!(80)
- Nowości
- Promocje
179,78 zł
Cena regularna:
199,75 zł
146,16 zł
Cena regularna:
162,40 zł
179,78 zł
Cena regularna:
199,75 zł
146,16 zł
Cena regularna:
162,40 zł
205,16 zł
Cena regularna:
227,95 zł
166,80 zł
Cena regularna:
185,33 zł
205,15 zł
Cena regularna:
227,95 zł
166,79 zł
Cena regularna:
185,33 zł
205,15 zł
Cena regularna:
227,95 zł
166,79 zł
Cena regularna:
185,33 zł
185,25 zł
Cena regularna:
247,00 zł
150,61 zł
Cena regularna:
200,81 zł
188,96 zł
Cena regularna:
209,95 zł
153,63 zł
Cena regularna:
170,69 zł
539,10 zł
Cena regularna:
599,00 zł
438,29 zł
Cena regularna:
486,99 zł
449,96 zł
Cena regularna:
499,95 zł
365,82 zł
Cena regularna:
406,46 zł
368,96 zł
Cena regularna:
409,95 zł
299,97 zł
Cena regularna:
333,29 zł
314,96 zł
Cena regularna:
349,95 zł
256,07 zł
Cena regularna:
284,51 zł
449,96 zł
Cena regularna:
499,95 zł
365,82 zł
Cena regularna:
406,46 zł
ZWROT TOWARU - REKLAMACJA
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient, ale także w trakcie późniejszego użytkowania znajdzie w nim wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, Klient powinien odesłać go wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura vat) oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym przesyłką pocztową na adres sklepu:
PRODOG OLECHNO KAMIL
ul. Zagony 20
54-614 Wrocław
dane do wysyłki Inpost paczkomat - WRO16L biuro@prodog.pl +48 722 181 281
Kliknij aby pobrać formularz ZWROTU / WYMIANY TOWARU w formacie PDF
Oferowane produkty w naszym sklepie są nowe, pełnowartościowe i bez wad fabrycznych. Jeżeli towary są objęte gwarancją określającą czas użytkowania, to jej warunki określa dany producent. Przy reklamacji towaru, drogą e-mail prześlij nam takie informacje jak:
- data zakupu
- dobrej jakości zdjęcia przedstawiające powód reklamacji
- opisz usterkę
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę, dowód zakupu i dołączyć odręczny lub jako wydruk komputerowy protokół reklamacyjny (opis wady produktu). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, np: naprawę towaru lub inne dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Opisy towarów w naszym sklepie bazują na opisach zamieszonych w najpewniejszym i sprawdzonym źródle czyli opisy danego producenta. Tak samo jak przy odzieży dla ludzi pomimo wyczerpujących opisów i dobrych pomiarów może zdarzyć się że towar nie leży tak jak powinien. Nasz sklep daje możliwość wymiany na inny rozmiar, gdy posiadamy to w magazynie lub najbliższej dostawie. Należy pamiętać że nie dotyczy to sprzedaży towarów na warunkach szczególnych - promocji, wyprzedaży oraz w niektórych przypadkach towarów na indywidualne zamówienie Klienta. Ewentualną możliwość wymiany należy ustalić z nami przed zakupem !!! Klient jest zobowiązany dostarczyć i odebrać towar na swój własny koszt.